Het verbreden van het aanbod in de winkel en hiermee de doelgroep, door het toevoegen van JUNAROSE / grotere maten, is een interessante manier om de omzet te vergroten. Maar hoe bereik, beroer en verleid je deze klant?
Edith Dohmen, van de fashion blog: ‘stylehasnosize’, tevens oprichter van het inbetween label ‘Edith Dohmen’, geeft haar visie op de doelgroep inbetweenies.
Als modestylist en ontwerper met maat 44-46 weet Edith als geen ander dat het lastig is om mooie kleding in haar maat te vinden. Als stylist weet Edith hoe ze zich het beste kan kleden en waar zij de modieuze items kan vinden, maar weet de inbetweenie jouw winkel te vinden?
Aan de hand van de huidige voorjaarscollectie, zal Edith toelichten hoe je de vrouw met een grotere maat stijladvies kunt geven, maar ook hoe je haar kunt bereiken.
LAAT JE INSPIREREN EN SCHRIJF JE VANDAAG NOG IN!
INSCHRIJVING:
(inkopers + eerste verkopers / full-timers):
Er is een beperkt aantal plaatsen beschikbaar, graag reserveren voor 17 februari via mirjam.hopman@bestseller.com
VOOR MEER INFORMATIE:
Chanine Nijmeijer // Mirjam Hopman
+31 (0) 20 456 4433
Geef een reactie